torsdag 20 augusti 2009

Vi har varit hos pappsen och lånat poolen! Lite kallt för mig så jag höll mig på kanten medans andreas fick vara i och underhålla milo! :D




Han simmar så jämnt och fint! och nu när han har fått en egen flytväst vågar han ta för sig i vattnet och hoppa i själv! härligt att se, synd sommaren är slut bara..

Har ridit Doso i padocken idag, det gick riiiktigt bra, lite kontrast mot gårdagens usla träning!
Rio fick sträcka ut på en stubb och han var riktigt pigg! visste inte vilken galopp han skulle ha så han gjorde allt samtidigt ;)

Hade på mig mina nya ROSA ridbyxor idag! trodde att alla skulle tycka dom var hemska men det var faktiskt fler som tyckte dom var fräcka än som tyckte dom var fula ;) är nog lite skräckblandad förtjusning för dom flesta ^^


På söndag ska jag köra Julia till tågarp, hon hade trubbel o komma dit så jag (superkvinnan) lovade att köra henne dit ;) Kanske ska ta på mig mina rosa byxor? - julia äääälskar dom!! *s* Sen nästa helg ska vi åka Med Liza o Rio på deras första Lokala hopp-tävling! mkt spännande!!

En till bild på Milo bara för han är sötast i världen!

2 kommentarer:

  1. Usch det trodde jag inte.. vad syftar jag på? Jo att du köper ett par ROSA ridbyxor. :Þ

    SvaraRadera
  2. haha, ja vi lär ju få uppmärksamhet iaf:D kan man aldrig få för lite av ;p

    SvaraRadera