fredag 26 november 2010

Helg!

Jaha, då börjar ytterligare en vecka lida mot sitt slut..

Jag skulle egentligen åkt o handlat under dagen men när jag kom ut ur duschen frös jag så mkt så jag bäddade ner mig igen :p Jag o Andreas kom överens om att han skulle hämta mig istället så skulle vi handla tillsammans..

GÅ ALDRIG PÅ SYSTEMET OCH CITYGROSS EN FREDAG EM!

Vi är helt slut nu så jag har däckat i sängen med ett glas vin i väntan på att lasagnen i ugnen ska bli färdig..

Jag har testat mina nya skor till max nu och gick en "lång" runda i djupsnön med Milo igår! var inte det minsta kall! Jackan håller också måttet och har änsålänge inte frusit i den heller.. (Tack älskling!!)



Visst ser jag lycklig ut? Haha

Längtar till jul så man får umgås med sin familj i lugn o ro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar