måndag 29 november 2010

Milo hijackar bloggen!

Idag kidnappar jag bloggen *mouahaha*

Jag och matte tog en tur med bilen idag, hon snackade om att prova köra lite för o testa väglaget innan hon begär sig iväg till skolan idag.. Jag tycker hon är en mes.

Vi körde iallafall (efter en helt galen tur i bilen, tur man är van vid hennes dåliga körning!) ner till theleborgs ridskola och parkerade där sen pulsade vi i snön en bit upp mellan hagarna och tillbaka igen! matte tyckte vi skulle gena över en liten "bäck" (säger hon iaf, jag tyckte mer det var som nilen eller nått..) hon hoppade graciöst *fniss* över och sen begärde hon att jag skulle hoppa också, men jag passade på o ta ett dopp, hoppa är för mesar!

Sen släppte hon loss kopplet och så fick jag springa så fort jag ville! weeehoo!

Här har ni lite bilder från dagens bravader. men eftersom matte är en segpropp så hann vi inte ut innan det började skymma så bilderna blev halvbra..


Räser-russell!







Hamster-russell


Ibland slår det runt så jag bara står o skäller...




Jag kan springa fooort!

Skiiitfort...

..Gaaalet fort...

....

eh, ingen som såg det där va?

menar du det?!



Matte säger att jag ser ut som en gremling.. förstår inte vad hon menar?!?




Så nu är det slut på mitt kidnappande för nu är jag trött och ska bädda ner mig i mattes o husses säng och sova ett par timmar..

Peace out!

1 kommentar:

  1. hhaah underbart söta bilder på lilla milo :D och älskar texten till bilderna ;)

    jag köpte ett par vanliga såna vinterstallskor. som ser ut som en termostövels fot fast det är inget skaft på liksom! såna barnridskor typ :P

    SvaraRadera