fredag 30 november 2012

Då kör vi!

Ja, det har ju hänt en del sen sist.. En hel del t.o.m!

Vi bor kvar i Växjö och jag jobbar fortfarande på deich, men det är väl ungefär där det gamla vanliga slutar..

Största nyheten är väl att jag är gravid, med tvillingar! :) det är omvälvande, spännande, nervöst och otroligt roligt!
Jag är idag i v 15(+4) och beräknad förlossning är den 20e maj, dom lär ju titta ut lite tidigare dock! Könen får vi reda på den 27e dec förhoppningsvis, men känslan säger pojkar eller en flicka och en pojke.. Hade varit enklare med två töser för då har vi fler namn på lager ;) jag växer som ogräs och är i storlek med dom som ligger 5-6 veckor före mig.. :p

Det har varit en tuff graviditet hittills och jag har tom varit inlagd på sjukhus en omgång för jag inte fick behålla maten, och har varit sjukskriven en hel månad..
Så har det hållit på fram till för två veckor sen när det tvärvände på en helg och nu mår jag strålande :) iaf om man bortser för att jag lätt blir trött i kroppen och att mina fötter håller på o ge upp. Men hellre det än och köra porslinsbuss dagligen ;)

En annan nyhet är att jag lagt av med hästarna, har inte ens suttit på en häst på snart ett år, och det är mer än 1,5år sen jag red regelbundet. Citrin bor numera hos fodervärd i Norrköping medan bästa Jeanetta leker viktig i London (puss älskling!).

Så just nu försöker vi bara leka vuxna och har hittat lite rutiner i vår vardag (som snart kommer rubbas igen ;)) och letar hus för fulla muggar! Tyvärr är bostadsmarknaden riktigt trög vid denna årstiden så en flytt innan barnen anländer känns rätt långt borta :/

Kort sagt är jag lyckligare nu än jag varit på länge och ser fram emot vad framtiden har att erbjuda!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar