lördag 1 december 2012

Graviddrömmar

Inatt fick jag sova en hel natt utan kissepauser! Halleluja! Vaknade iof också med en kisseblåsa stor som Afrika och en mage som stod rätt ut, men jag är iaf utvilad ;p

Drömmer otroligt mkt nu när jag är gravid.. Väldigt verkliga drömmar och kan vakna upp skitarg, glad eller hysteriskt ledsen. Inatt har jag vikarierat på månsgård och ätit sura "S" i butiken med Cissi (som hade köpt ridstrumpor som gick upp till låren), pussat massor på Tage , suttit barnvakt till fam Månssons vuxna barn, haft semester i Spanien och där varit på äventyrsbad för vuxna ;)

Idag står städning på schemat, ett nödvändigt ont om vi inte ska bli levande uppätna av dammråttorna, dom är iaf snart tillräckligt stora för o äta Milo..
Imorgon är första advent och man kanske skulle försöka hitta sig en adventsljusstake.. Ska försöka bearbeta mannen för o åka ner i stan tror jag minsann! Vi verkar ju vara dom enda i Sverige som inte fått nån snö..

Men nu först så är det dags för frukost i soffan med nått avsnitt av breaking bad!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar