lördag 20 juni 2009

hemma igen!




Då var man hemma igen.. till det häärliga midsommarvädret *hrm*


Midsommar tillbringades i stallet, hemma med mina mys-pojkar framför grillen med en piña colada och en bra film! helt ok! Vi kan ju inte åka någonstans iom Milos ben.

Jag har hunnit med två härliga rundor på Rio som höll på o spricka av förväntan när jag kom med sadeln i stallgången i fredags ;) åååh vad han mådde bra när han fick sträcka ut sina lurviga på stranden *pluttebebisen* Var ute långa rundan med Git o Alonzo på fredagmorgon och nu idag har jag och julia varit ute på gantofta-rundan och var iväg i nästan 2h. Myspys.

Vandiso har jag hunnit med att ha lös i ridhuset, det visste han inte riktigt hur han skulle hantera utan sprang som om han var i en rund-corall.. Sen lindade jag honom fredag med sadel på och lösa inspänningar och idag har jag tömkört honom. Superduktig var han och han visade sig kunna både det ena och andra ;) Nu ska vi köra igång honom försiktigt så han är till ro med arbetet innan han får jobba på riktigt.

Lilla bebis börjar må bättre nu efetr en riktig dunderförkylning. Han hade busat på vägen till hagen i morse nu, men lite bebis-fasoner ska man väl tåla? :p Och om han busar så tyder det ju på att han är piggare ;)

Har fått ihop ett litet axplock med bilder, alla i grymt dålig kvalla iom mobilbilder men lite värda att se kansek dom e endå?

Vanidoso hemma!



Beeebis:


Vanidoso godkänns av Feriante ;)


Emma o Per i kvälls-solen och utsikten över Benidorm:


Milo ynklig efter operationen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar