söndag 14 juni 2009

Hola!

Idag är det sjukt varmt, 34 grader i skuggan! dagen har ägnats till att läsa denise rudbergs "Åse" och slappa i skuggan. Mår mkt bättre idag och halsontet börjar dämpa sig lite också. Vid lunch var jag, per och agnete på nån marknad en snabbis för o kolla lite, någon hade sagt att man kunde hitta häst-grejor där. Vi hittade en jättefin klocka som vi tänkte sätta utanför ridhuset, och så köpte vi en påse gottis också ;) mashmallows som vi ska grilla över grillen ikväll ^^

Igår var vi nere i benidorm med agnete och åt kvällsmat, agnete tipsade om en "svensk" rstaurang som hade väldigt god mat! (dom hade bla "beanäsås" å menyn ;)) vi gick en runda o fönstershoppade och sen körde vi hem vid 23-tiden igen. Jag och emma knstaterade att vi nog får ta en kväll på stan till senare i veckan :)

Saknar alla mina grabbar därhemma sjukt mkt! (spec han som kan läsa ;))



Nu ska jag gå ner och ta lite siesta!

1 kommentar:

  1. Benidorm var bäst innan 1995 då det började bli utvecklas till det typiska turist området. Jag blir inte alls avundsjuk på dig och din semester där nere i solen och värmen medan det regnar här i Stockholm none stop med ca 12 graders "värme". :p

    SvaraRadera