torsdag 2 december 2010

Idag har Jag inte gjort många knop.. jag har inte mått så bra inatt, känt mig frusen och nästan lite febrig.. tror dock bara det var som jag var kall..

Igår hade jag stora planer för dagen och skulel först på lektion 8.30-10, sen skulle jag köra direkt ut till stallet och rida ut en sväng i det fina vädret och efter det skulle jag köra till simhallen för o simma. Kl17 skulle jag ha prov och sen skulle jag hem och laga chili con carne.

När jag kom till skolan var inte läraren där (hon hade sagt att hon skulle finnas tillgänglig fast det inte var någon lektion) så jag kalle o tess gick ner på Hennings och åt lite frukost, där satt vi till kl 11 och precis när dom skulle gå så ringde sabrin o sa att hon var på väg så blev sittandes nån timme till med henne och sen återvände vi till skolan för att plugga ihop istället.. Efter vi hade varit duktiga ett par timmar började det kurra i våra magar så vi körde upp på Samarkand och åt lunch på McDonalds :p Sen återvände vi till skolan för att plugga den sista timmen innan provet.. 20 min innan provet kom sabrin underfund med att hon visst också hade bokat in sig på prov så vi fick lite panik och körde ett riktigt snabbförhör innan vi gick till prov-salen :p Väl hemma efter en kort skrittrunda med frida o kalle i skogen så insåg jag att jag glömt lägga fram köttfärsen så det blev mackor istället..

Inte riktigt som planerat.. Men provet kändes iaf OK så vi får väl hålla tummarna att jag slipper skriva om det.

Imorgon är det nationella prov i engB som gäller. och innan dess SKA jag banne mig till simhallen!!

Imorgon kväll har jag hand om kvällsfodringen i stallet och jag har Citrin både fre o lör, jag hoppas på att det är lite fint väder på fredag så man kan ta lite fina vinterbilder! :) Och jag saknar Månsgård när det är sånt här väder! Jag vill Tolka!



PS. Grattis till Johanna (som rider på bilden) som precis har fått en fin liten pojke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar