tisdag 4 december 2012

Tröttast i stan!

Idag har jag fått gå upp okristligt tidigt (07.00) för vi har haft stöldförebyggande kurs på jobbet.. Det var dock värt det för det var väldigt intressant och många saker som togs upp har man aldrig riktigt tänkt på! Så nåde den som försöker blåsa oss i framtiden! ;)

Efter kursen gick jag en runda på Grand med ett sista hopp om att hitta något att ha på mig på julbordet/julafton/nyår.. Det var ju lögn. Prova kläder när man känner sig som en elefant och ser ut som en barbapappa går helt enkelt inte, fick torka mer än en tår i provrummen. Suck.

Första gången jag gått från Grand med 700 kr MER än när jag kom dit! ;) (lämnade tillbaka två tröjor som jag köpte förra veckan) Så får väl återanvända min gamla vanliga nyårsklänning, den behöver visserligen tjäna in sitt uppehälle för den var snordyr..

Mitt lilla varv på Grand krävde 2 sittpauser! Var totalt slut när jag kom hem så somnade gott på soffan i 2h och där har jag legat platt fall sen dess med illamående och huvudvärk..

Dagens positiva är dock att mina små yngel har levt rövare i em och det är så mysigt att bara ligga och känna sprattlet :) längtar till man kan känna även på utsidan så Andreas också får vara lite delaktig!
Men dom känns tydligare och tydligare för varje dg som går, så snart går det nog o känna utifrån med :).
Har bara känt nått litet fladder från tvåan innan men sen nån dag tillbaka känner jag båda två tydligt och idag är det tydliga buffar från och till, inte bara fladder :)

Nu ska det tändas lite ljus, lagas lite mat och kolla på ett el två avsnitt av breaking bad! :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar