lördag 2 oktober 2010

fälttävlan

Sitter och kollar på VM i fältävlan med skräckblandad förtjusning! Det gör nästan fysiskt ont i mig av att bara titta, varenda steg dom tar så skriker min hjärna "fy fan vad ont det skulle göra o gå omkull i det läget!"

I nästa sekund kan jag nästan ångra mig och tycka det ser kul ut, men det går över rätt fort igen :p

Jag har ju dock hoppat lite terräng, både med Rio, Feriante och Alecrin! Feriante var en riktig fena på det det där, han var så säker och försiktig och blev det inte bra, nä då hoppade han inte.. Rio däremot tyckte det var så roligt så han kastade kroppen först o hjärnan sen över hindrena, vilket gjorde att det var lite obehagligt för mig som inte är världens säkraste..

Här iaf ett litet bildbevis på vilken nivå vi låg på ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar