måndag 11 oktober 2010

Ett med Naturen..

Idag har Jag och Frida ridit ut en kortare runda barbacka på Citrin o Kalle, supermysigt i morgondaggen och lagom till halva rundan var färdig så kom solen fram. sen har det varit superväder hela dagen! Tog samma runda till fots efteråt med kameran i högsta hugg och kände mig som "ett med naturen" haha. Tyvärr har jag inte kunnat njuta av vädret under resten av dagen för jag har haft extrem huvudvärk (och nu mitt i detta inlägget började jag blöda näsblod helt oprovocerat).

Igår var jag övertygad om att jag skulle ha morgonlektion, på kvällen kom jag underfund med att jag skulle ha lektion mellan 17-19 o nu 45 min innan jag skulle åka kom jag på att vi inte har någon lektion alls för läraren är i mellanöstern på nån studeresa :p huvudet på skaft som vanligt!

Här har ni lite bilder från den vackra småländska skogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar