torsdag 7 oktober 2010

Har inte skrivit på några dagar och det är nog helt enkelt för att det inte hänt något spännande ;)

Igår hade jag Laborationer på naturkunskapen vilket var rätt spännande, vi lyckades ta oss igenom alla labbar utan några (större) olyckor ;) Efter det var det dags för prov i engelska b men hann med en fika med sabrin och kalle därimellan och efter provet gick jag o sabrin ut för o ta en "tenta-öl" sabrin dricker dock cola iom hon är muslim ;) Vi hade mkt trevligt och nu har vi stora planer för framtiden :D

På tisdag har jag faktiskt en jobbintervju! Men jag tror faktiskt att jag återkommer om det när det är över för jag har inga jättestora förväntningar..

Milo mår bra, men börjar bli uttråkad, han få enbart gå väldigt korta koppelpromenader.

Citrin har bytt stall, han står numera bara några hundra meter från ridskolan vilket är jätteskönt! Det bli några km närmre för mig också o det är ju uppskattat :)

Annars har det inte hänt något speciellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar