söndag 5 december 2010

Jaha då har helgen gått igen..

Jag var faktiskt duktig o simmade i fredags! Det var hur skönt som helst så det ska det fortsättas med!

Jag har även varit hos lilla gul både fre och lörd! myskillen skötte sig som vanligt och det är en fröjd att bara få vara där ute o mysa i snön! tänk vad skönt det kan vara med vinter när man inte har 30 hästar att bära vatten till och släppa ut eller 4-5 hästar som ska motioneras!

Hela helgen har även varit uppnervänd rent känslomässigt, jag fick ett besked eller erbjudande kan man väl säga som jag måste fundera noga på.. Mer info om det kommer när det är klart, eller avslutat ;)

Provet jag gjorde i onsdags klarade jag med ytterst liten marginal.. men ett godkänt är ett godkänt o jag slipper iaf göra om det!! Jag gjorde ju även engelska nationella prov i fredags och det kändes riktigt bra! nu återstår bara hör-övningen imorgon sen är nationella färdigt tillsamans med engB-kursen! :) naturen har jag två tråååkiga små labbar kvar att skriva tills på tis.. känner mig väldigt motiverad.. eller inte.


Bara för att du är du..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar