tisdag 14 december 2010

Utmattad

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och är totalt utpumpad..

Andreas vaknade vid 04.30 idag och eftersom han låg o vred o vände på sig så kunde givetvis inte jag sova heller.. Efter ett tag började vi snacka och sen var vi så pigga så vi kunde lika gärna gå upp.. Jag ställde mig en lång stund i duschen och andras gav sig iväg till jobb kl 06 :p (inga problem att få parkering precis utanför jobb idag iaf)

Sen gick jag o la mig igen med datorn i knäet och tillslut somnade jag vid 08.30 eftersom jag envisats med att titta på RAW igårkväll så släcktes lampan först vid 11 så det blev ju knappt 4½h sömn.. vaknade igen en timme senare o gjorde mig iordning för möte på arbetsförmedlingen kl 11.15.

När jag kom ut till bilen trodde jag att jag hade gott om tid på mig för att skrapa rutorna i lugn o ro.. Tji fick jag! isen satt som berget och det tog 15 min att skrapa rutorna! Kasade iväg till stan så snabbt jag vågade och tryckte in mitt VISA (Som fortfarande är i två delar) i parkeringsautomaten och insåg vilket urbota korkad idé det var, fick bara halva kortet med mig ut igen och fick stå en bra stund och pilla med den andra delen för att få ut skiten igen! äntrade väntrummet på AF kl 11.16.. PHU! Mötet kändes OK och jag hoppas verkligen att dom kan hjälpa en för en gångs skull..

Efter ett kort ärende på försäkringskassan och en kurs "bankbyte för dummies" hos länsförsäkringar så åkte jag hem igen.

Andreas meddelade att han tänkte köpa klippkort på badhuset och att vi skulle åka o bada, han hämtade mig vid 15.30.. efter lite motionssim tog vi en svängom i äventyrsbadet och vi passade på o prova allt.. Dom har en "fors" som är helt livsfarlig.. jag trodde ärligt att jag skulle drunkna.. när vi började frysa smått så gick vi o satte oss i 15 min i bubbelpoolen och sen åkte vi hem.. helt slutkörda..

Nu när vi är hemma o fått i oss lite mat så är där inte mkt till energi kvar i kroppen. Jag försöker sysselsätta mig med dom två sista meningarna på naturkunskaps-laborationerna (som skulle varit inlämnad för flera veckor sen) för att inte somna och andreas spelar PS..

Kanske inget lyckat drag att somna kl 20 om man vill ha en hel natts sömn..

..ska bara blunda liite...


















Jag o Emma i benidorm förra året

1 kommentar:

  1. haha jag måste ha missat den "livsfarliga" forsen när jag va där :D:D

    sv: hehe :P jag har lite svårt för de där med flickfärger på valacker/hingstar :P men det är ju jag, andra får väl ha det, bara jag slipper :D

    SvaraRadera