tisdag 7 april 2009

E.F.I.T

Idag har jag tagit E.F.I.T (Ett foto i timmen)så ni får följa med en vanlig dag i en hästnörds liv ;)

07.00

Kör med "Nasse" till jobbet och börjar fodra (okej - strax efter 07,00)

08.00

Mitt uppe i mockningen, här i full gång med Rio´s box!

09.00

På väg att släppa ut fjant o sputte-klutt i hagen, visst är dom söta? :)

10.00

På macken hos Stefan och köper fika! nybakta wienebröd lyxade vi till det med idag!

11.00

På väg hem på lunchen! Härligt med vägarbete - eller hur?

12.00

Jag och Milo har intagit horisontellt läge i soffan och slocknar dom sista 20 minuterna innan det är dags att åka tillbaka igen.

13.00

Tillbaka på Månsgård igen. Vyn över krukorna

14.00

Snälla Martina och Amanda har varit på Grafitti och köpt en baguett med sig hem till mig! äntligen lite något i magen!

15.00

Tilda, Amanda och Sofie njuter i värmen utanför butiken!

16.00

Anna stapplar in på gården och säger hej efter en träning, alltid trevligt med en pratstund!

17.00

Hämtar in hästarna från hagen! Här är det Topaz som har bråttom in..

18.00

Emma dyker upp för att titta på träningarna och snacka lite skit.

19.00

Träning! här har Örn satt upp för att visa lite och känna på Rio.

20.00

Svänger inom gunilla för en snabb kopp the.

21.00

Hem - ljuva hem. Lite mat i magen och lite House på TV.

22.00

Bloggar!







Måste bara visa bildbevis på att jag red Rio barbacka igår! Jag tycker minsann att det var lite modigt! ;) Han tyckte det var kul och skötte sig helt! red tom ut en liten sväng också!



Ursäkta att vi ser ut som två Lodisar, men är det inte tillåtet vid barbacka-ridning? :D


Nu ska jag nanna - hårt!

2 kommentarer:

  1. Hej! Såg länken hit genom buke, kul att titta in:D
    Härliga ridbilder har du alltid! och härligt med en liten barbacka tur! det är ju så härligt! fast det ultimata är ju att galoppera barbacka i skogen och på ängarna! du får testa det nästa gång;)


    Denna bloggen kommer jag absolut kika in på oftare:D

    Ha det bra!

    Mvh Zandra

    SvaraRadera
  2. Haha, kul grej. Måste jag också göra nån dag (ett fotoitimmen mojjset) woow dude, har du ridit barbacka ? :O imponerande, och förvånande att jag inte hört det tidigare :P

    SvaraRadera