lördag 25 april 2009

Shoppat! ...eller inte..

Idag har jag och andreas varit på Väla. Skulle kolla efter ett par jeans och leta efter en snygg klänning som jag fått dille på (börjar undra om den ens existerar). Vi var i ALLA relevanta affärer på hela väla! Jag hittade INGENTING! Det ena jag ens bemödade mig att prva var ett par klänningar på MQ ( sista desperata "dom kanske är snygga på" innan vi skulle hem) och dom satt som hej-kom-o-hjälp-mig när dom kom på.

Varför betalar man upp till 2000 kr för ett par jeans med hål i?! Jag förstår verkligen inte det? Hade jag velat ha hål i mina kläder så har jag gamla jeans och en sax här hemma, jag behöver inte lägga massa pengar på det..

Ikväll ska jag till frida och träffa töserna! ska bli kuligt att träffa girlsen igen, det var ett tag sen..


Kolla in: http://www.horseware.com/news.asp
Jag o Milo är kändisar!! :D

Liza Tog denna bilden inför ett litet reklam-drive för HW´s Newmarket grejor i höstas till butiken. Sen hade hon lagt ut bilden på bilddagboken där dottern till en av dom svenska försäljarna hos Horseware hade hittat bilden och sen hade dom mailat till Liza och frågat om dom fick använda bilden! lite coolt :) Tyvärr har inte Liza vett att ta betalt för saker och ting, där gick hon miste om chansen att få lite royalty för sina alster juh!

//lite grinig madde som inte har något att ha på sig ikväll

2 kommentarer:

  1. KOM IGEN NU MADDE! lite uppdatering tack ;D

    SvaraRadera
  2. Hallå.....uppdatering tack!!!!!!!!!

    SvaraRadera