tisdag 21 april 2009


Nu åker han imorn, känns fruktansvärt vemodigt... det är ju nu det är Roligt att rida! Menmen, jag får se på det positiva! Så fin han kommer vara när han kommer hem igen! Och att jag kan lägga lite krut på Topaz nu och sen kunna ägna mig helt åt Doso.. Hoppas dom här 2-3 veckorna kommer gå i en rasande fart - nu orkar jag inte vänta längre! ;)

Idag har varit en realtivt händelselös dag.. Red Topaz en sväng på FM och han var helt ok. Han gav med sig tillslut och insåg att det inte var lönt att kämpa.. han är världens sötaste ponny :D

Glömde ju berätta igår att Feriante har fått två nya hagkompisar igen :) Topaz och Goliath o han ar riktigt kul i hagen oc jag tror det kan vara riktigt bra för alla tre att få leka av sig ordentligt! Sputte i all ära men - gamla gubbar e rätt dåliga på o leka ;)

Nu är jag trött och har bestämt mig för att komma i säng i tid idag så nu ska jag faktiskt lämna er och gå o nanna kudde!

Sleep tight!

2 kommentarer: