torsdag 23 april 2009

*tomt*

Jaha, nu har han då åkt.. det känns väldigt tomt! det var väldigt tyst vid morgonfodringen idag ;)

Dosos transport är avbokad IGEN! nu känns det som vi aldrig kommer få hem honom! Dom finska handikapphästarna ska tydligen bli kvar i spanien eller nått.. Snart åker jag ner o hämtar honom själv!

Idag har det inte hänt nått kul alls, har slitit som ett djur hela dagen och är ap-trött, så nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch och sen stupa i säng!

ps. Julia och Fjant hopptränade idag, dom var duktiga! (ffa julia) ;). ds

Bjuder på en härlig sommarbild på mig och Berend (min gamla frieser om någon kommer ihåg ;))

1 kommentar:

  1. Ja du. Berend blir jag påmind av så fort jag ser gipset ; )

    Inte deppa nu, Rio saknar säker dig lika mycket som du saknar honom! *tröstkram*

    Natalja/
    http://latin.bloggagratis.se/

    SvaraRadera