torsdag 20 januari 2011

Denna dagen har gått skitfort! Vaknade väldigt tidigt men tvingade mig själv att somna om för jag drömde att jag jobbade med hästar i portugal (lite inspirerad av http://lusitano.se) och ville ju se hur drömmen fortgick ;)

Åkte till Badhuset kl 11 för ett gym-pass med Frida o Bello och sen åkte vi alla tre på CityGross o handlade!

Med massa god o nyttig mat hemma åt jag en god lunch bestående av mackor på det nyinköpta och nybakade tyska stenugnsbakade fullkorn-brödet och ett äpple! mums! Fick ett ryck efter det o gick ut o plockade upp i trädgården efter Milo, "det som göms i snö.." och sen fick det bli lite slappande framför datorn tills Andreas kom hem.

Jag fick även ett intressant mail idag så vi får väl se om det blir något intressant resultat av det :)

Annars har kvällen bestått av tomatsoppa m. chorizo och Antikrundan + en 40 min powerwalk med Milo! Nu ska jag nanna kudden med sista halvtimmen av Mythbusters och förhoppningsvis Stan Lee´s Superhumans efter det om jag orkar hålla titt-gluggarna öppna..


Inte Portugal och inte lusitano, men väl PRE och Spanien (nära nog) ;)

5 kommentarer:

  1. usch jag är så velig för jag hade ju velat rida på kandar i msv tror jag.. men de kanske går lika bra utan, vad vet jag :D la4 har vi aldrig ridit men de borde ju va rätt likt la3 så i bedömningen. :)

    SvaraRadera
  2. jo vi kommer rida msv c nu :) ska se om jag kan låna kandaret av en på ridskolan i veckan.. fast jag vet nog inte ens hur betten ska sitta HAHAH! :D

    SvaraRadera
  3. lusitanon är en helt fantastisk ras att rida utbildade som outbildade,vilket otroligt steg,schwung, och lättlärda.och vackra!

    SvaraRadera
  4. Hejsan! :D
    Kolla gärna in min blogg:
    http://pauliinanilsson.blogg.se , även kallad "En satsande ridskoleryttare".

    Jag har nu en tävling, "Dagens blogg". Där du kan vinna en länk till din blogg!! Det ändå du behöver göra är att kommentera "Jag är med".

    btw. Väldigt fin blogg ^^

    SvaraRadera
  5. Vill du ha fler läsare? På söndag utser jag veckans blogg som får ett inlägg och bild publicerad hela nästa vecka! Anmäl dig, hur enkelt som helst!

    http://lifeofstardom.blogg.se/2011/february/veckans-blogg-v9.html#comment

    MVH Felicia och Ridtravaren Stardom

    SvaraRadera