måndag 10 januari 2011

misslyckad mobilbloggning

Hmm jag försökte blogga från min telefon i söndags natt när jag inte kunde sova men det gick visst inge bra, det publicerades aldrig så här kommer ett nytt försök med lite korrektur och tillägg :)


Ligger i sängen och kan verkligen inte sova.. klockan är typ över 2!

Igår gjordes ett nytt försök till att åka till citygross för o handla (fick inte loss bilen från parkeringen pga is i fredags) och åka till Citrin men fick inte loss bilen nu heller.. efter lite häftiga diskussioner gjordes en deal att jag fick ta saaben OM jag bytte om innan och efter stallet samt parkerade på kyrkans parkering och inte på stallplan ^^

Sagt o gjort så åkte jag till C och tog en svängom i ridhuset, någon annanstans går ju inte o vara med all is.. Det gick rätt så bra och en bit in i passet var han riktigt loss i sidorna och mjukare än jag känt honom på väldigt länge! skönt o få en liten kick igen så man får lite inspiration till o göra något vettigt! :)

Fick iaf handlat allt jag skulle också! det var verkligen skönt att få hem all den maten min hjärna var inställd på att redan ha i kylen och att slippa pussla för att få ihop en måltid ;)

Imorse så vi klart den senaste säsongen av Dexter (I just löööv Dexter) och jag fällde både en o två tårar i sista avsnittet får jag erkänna..

Nu ska jag försöka sova en gång för alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar