onsdag 19 januari 2011


Jag glömde helt bort Milos födelsedag igår! Då fyllde han hela 7 år! *hipp hurra*


No matter how little money you have
and how few possessions you own
having a dog makes you rich

"Louis Sabin"










Veckan fortskrider i sann hurtbulle-anda! Igår var jag, Frida o Bello på gymmet igen.. Jag startade med lite crosstrainer och övergick till löp-band när jag var färdig och sen avslutade vi alla tre med att peppa varandra vid div "muskel-maskiner".

Efetr träningen körde jag ut till bergunda för o ta hand om citrin och longerade honom en stund med pessoa-selen. Jag kände att han nog behövde en paus från dressyrandet så velade en lång stund om jag skulle tömköra eller longera men bestämde mig så småningom för att longera för jag orkade inte springa runt i dåliga skor och ridhusunderlag precis efter gymmet :p

Idag mötte jag upp Frida, Bello och Jeanetta på badhuset vid 10-tiden och sen simmade vi 50 längder och avslutade med att trampa vatten i 10 min.

Imorgon blir det troligtvis lite gymmande igen, hade gärna gjort någon gruppträning till men där blir ju fullbokat bara några minuter efter dom släppt bokningarna..

Idag får jag vara uppfinningsrik med kvällsmaten, kylskåp/frys ekar tomma så när på en storpack med andreas billys-pizzor och det lockar INTE!

1 kommentar:

  1. vi är för duktiga! hade med velat gå på pass men de va ju kört :(

    jaa jag ska försöka hitta ett kandar att prova! kanske kan få låna ditt? iaf prova om det är rätt storlek alltså :)

    SvaraRadera