tisdag 18 januari 2011

Nei, så tjukk du har blitt!

Hittade denna videon på Saras blogg, tyckte den var ganska passande i sammanhanget och senaste tidens tema på inlägg (o det svänger ju om den!)

http://www.youtube.com/watch?v=P01hRhD0NGQ&feature=player_embedded#!

Igår var jag på vattenträning (jag och resten av Växjös pensionärs-liga) på badhuset, kände mig som en valross när jag plaskade runt där emellanåt men SÅ roligt det var! det blir helt klart ett återkommande inlägg i min vardag! :) Dessutom var det en klasskamrat från KomVux som var ledare och hon var riktigt duktig!

2 kommentarer:

  1. Haha, visst är den härlig? Jag går och gnolar den för mig själv nu hela tiden när jag försöker stå emot impulsen att börja sätta i mig godis. :-D

    Vattengympa är faktiskt riktigt roligt, även om jag också lite fördomsfullt tänker att det bara är PRO som är där. ;-)

    SvaraRadera
  2. hehe den låten är ju ganska ful tycker jag :P

    men ja, coolertäcke ska inhandlas! jag o jeanetta ska kolla om de går avboka tågbiljetterna (står ju att det inte går men...) om du med ville hänka på upp till göteborg! :)

    SvaraRadera