måndag 30 mars 2009

Sliten..

Har verkligen inte orkat bloggapå flera dagar, har känt mig oinspirerad och trött..

I helgen var det iaf Klubb-mästerskap, Det gick väl sådär.. men vi hade tufft motstånd och med tanke på det så är jag nedå nöjd med vår presation. Rio skötte sig oklandeligt och var lugn som en filbunke. Det var mest skrotet på ryggen som inte höll nerverna i styr och raserade det hela ;)

Nu ska Jag o Rio ut o tävla till påsk-helgen, mest för att hålla "mattes" tävlingsnerver i styr. Vi kom underfund med att det nog mest är min rutin som behöver tränas upp än hans, han tycker det är lajbans att tävla! :D

Övrigt som hänt i veckan:

* Milo har varit o simmat

* Vi har praktikant i stallet - Julia!

* Feriante gör livet surt för sin nya fodervärd (men jag tror hon gillar det i smyg ;))

* Det blev tydligen Glass-säsong, så nu har man provat dom flesta nya GB-glassarna ^^

* Krukorna har kommit

* Jag har gjort ett eget pannband.... tror jag har satt igång ett nytt beroende.

* Första delen av mina Ellos-fynd har kommit, dom satt som en smäck!

* Feriante har för första gången (vad vi vet) fått gå med kompis i hagen.. offer? sputte såklart ;)

* Våren verkar vara på G nu! *håller tummarna*

Nu kommer jag inte på mer som hänt, är så trött så det slår runt i skallen.. så nu ska jag titta på ballar av stål (bästa programmet ever) och sen nanna!

Nattis!

Givetvis följer lite bilder på veckans tilltag:



1 kommentar: