tisdag 3 mars 2009

Vill ha väärme!

Tyvärr är det ju inte direkt sommar-värme i spanien just nu så någon sol"semester" lär det ju inte bli.. men iaf liiite varmare än hemma i kalla sverige. Ska bli skönt med lite omväxling.

Rio o jag är i en svacka, Det går inge bra alls för tillfället och jag vet inte riktigt hur jag ska tackla det.. Ska bli skönt med örnies tips o råd imorn. Feriante däremot har varit riktigt duktig idag! Lite busig men det får han gärna vara sålänge han är glad och pigg! Julia ska vara med på honom på hoppträningen på torsdag, spännande! Han blev inte såld till spekulanten, hon tyckte det var en väldigt trevlig häst men inte den rätta för henne. synd det hade kunnat bli bra!

Jag har fortfarande inte löst mitt väsk-problem, det enda jag hittat är en väska på hööks med feta CRW-loggan på sidan.. snyggt...
Får väl kanske köpa ett par snygga chaps istället, jag har ju spanat in ett par nya dojjor hos jacson som jag tänkte lägga in som jobb-sko-förslag till våren. Hade varit dö-snyggt med Jacson-chapsen! Kan ju inte gå runt sen o ha svarta skor o mina fula bruna chaps.

Nåja, kanske skulle betala mina p-böter istället för o köpa en massa "villa-ha-prylar".. p-böter är nog dom suraste pengarna som finns.. Framförallt när det handlar om att man stått 20cm för nära en korsning eller en halvmeter för långt ut på en huvudled. (spela roll i fallet här utanför där vägen fortsätter 100m till, dom har satt skylten där den sitter bara för att jävlas med mig - jag lovar!)

Dagens andra i-landsproblem: Jag får ingen tvätt-tid innan lördag!

jag får åka naken till spanien helt enkelt.. Fast då kanske jag får köpa nån vacker kuse jäääävligt billigt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar