torsdag 16 september 2010

Fis-hund

Nu är min älskling hemma igen!

Andreas hämtade honom efter jobbet och han var piggar än jag förväntade mig.. dom andra gångerna han kommit hem från djursjukhuset har han vari orolig och gnällig ett par dagar men nu har han varit lugn sen han kom hem förutom att han såklart blev uppspelt när han kom hem.. Han verkar slutkörd i skallen och har sovit mkt dock men verkar "fräsch" i övrigt.

Jag torr han tycker det är rätt bra att vara sjuk, då får man nämligen ligga i soffan! det tar han på fullaste allvar och han och jag har myst ihop framför tvn hela kvällen medans husse har roat sig på stan! Enda problemet är att Milo har fisit så extremt surt hela kvällen så jag har verkligen hållt tillbaka kväljningarna..

Imorgon har jag citrin så då får vi hoppas på att vädret håller sig i schack!

Nu ska jag gå o lägga mig med min personliga knävecks-värmare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar