onsdag 15 september 2010

Idag har jag inget vettigt att skriva om så det blir en bildbomb-deluxe!

Satt och tittade igenom lite gamla bilder och tänkte lägga ut lite favoriter här.. Antingen som jag tagit eller som jag är med på. Någon annan dag kanske jag lägger ut misslyckade bilder som jag egentligen borde hålla för mig själv ;)

Här kommer iaf mina absoluta favoriter! (några är väl-visade men någon kan ju ha missat dom ;))



Foto: Jag


Foto: Jenny Lindskog


Foto: Jag


Foto: Jag


Foto: Jag


Foto: Jag


Foto: Jenny Lindskog


Foto: Jag


Foto: Jag


Foto: Jag


Foto: Jag


Foto: Jag


Foto: Jag


Foto: Jag


Foto: Liza Bodén


Foto: Jag


Foto: Liza Bodén


Foto: ??


Foto: Emma Persson


Foto: Jag


Foto: Theresa Sandkvist


Foto: Jag


Foto: P-O Andersson


Foto: Theresa Sandkvist


Foto: Jag


Foto: Jag (eller Liza Bodén?)


Foto: Liza Bodén


Foto: Micki Klasson


Foto: Jag


Foto: Jenny Lindskog


Foto: Evelina Gustavsson


Foto: Evelina Gustavsson


Foto: ??


Foto: P-O Andersson


Foto: Liza Bodén


Foto: Jag

Haha eftersom jag har svårt för o bestämma mig så blev det en hel del! håll till godo ;)

5 kommentarer:

  1. Hej
    Det är så kul att läsa din blogg. Funderar på att börja blogga själv. Har ingen koll på vilken skillnad det är mellan olika blogg moduler. Har du?

    Kram
    Ulrica

    SvaraRadera
  2. Bilderna är underbara :D Framförallt dom på mina grabbar *hehe* ;)

    SvaraRadera
  3. Ulrica: Jag har ingen koll på dom olika sidorna, jag trivs väldigt bra här på blogspot för det är lättmanövrerat och lätt o få snyggt! Det hade varit kul att läsa en blogg från "over there"! :D

    Micka: jag blev faktiskt lite stolt när jag insåg hur mkt bra bilder jag faktiskt har nuförtiden! :) Jag älskar min kamera! Synd man inte hade tillgång till så mkt bra kameror och fotografer när man hade midas och Berend bara, har väldigt begränsat med BRA bilder på dom, ffa B..

    SvaraRadera
  4. Ååh Alecrin! Väärldens gosigaste!

    SvaraRadera
  5. Håller med Cissi..... the one and only... Alecrin <3

    SvaraRadera