tisdag 24 februari 2009

Blö

Känns som jag är väldigt negativ hela tiden, men idag vaknade jag med feber.. Inte nog med det så har jag förmodligen varit o pillat på klockan inatt i sömnen så vaknade av klockan 05.15.. för tidigt att ringa till Vera mao så fick ställa om klockan och somna om igen.

Vart sen tvungen att ta mig ner till lasarettet på gyn-undersökn. Positivt där var iaf att jag verkar fullt fungerande. Meddelade detta till mamma på vägen hem, hon blev nog lyckligare än jag och förklarade att hon nog minsann är redo att få barnbarn! Påpekade då att hon redan har två st - "jajja, men jag vill ha en beeeebis" :p Stackars mormor, det lär dröja ;) Barn ska inte ha barn!

Jag insåg också idag att jag inte lever ett normalt liv. Jag behöver leva ett liv utanför hästarna - ha lite "normala" kompisar och umgås med folk. Jag är för ung för att nucka hemma varje lördag-kväll ett helt år! Insåg när vi var hos Johanna och Jeppe för några veckor sen hur skönt det är att vara "normal". Får nog ta tag i detta och söka upp lite gamla vänner, är ju så kass på o hålla kontakten.. Nu ska jag skärpa mig!

Någon som känner sig sugen på att hitta på något skoj?!

saknar er girlsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar