torsdag 12 februari 2009

Bom-bus i ridhus!


Jag och Feriante har minsann övat på bommar idag! Och det gick super! Han verkade tycka det var kul och det spratt i varenda muskel efter bommen ;) Det var riktigt kul och när vi var färdiga tog jag av sadel och träns och bara lattjade lite med honom - han var inte sen att hänga på! Han är så härlig när han sätter av i full karriär, stannar i andra änden av ridhuset och kommer sen travandes mot en när man ropar.. det värmer riktigt i hjärtat!

Rio fick en lite smält-dag idag.. har varit mkt för honom senaste veckan med tre örn-träningar och hopp-träning på 2 veckor. Han verkade dock rätt nöjd med det och har flörtat hej vilt med alla som kommit i närheten av hösilage-högen idag ;)

Milo har varit i sitt esse och varit väldigt busig hela dagen, han har hunnit med o sno handskar från både mig o git sen tillslut fick han ett par uttjänta noppehandskar och massakera :p (vilket han stolt visat för alla som råkat sticka näsan innaför dörren i butiken idag)

Imorn jobbar jag själv hela eftermiddagen.. Har bytt till mig ett pass imorn så jag kan få vara ledig nästa lördag när vi ska till GHS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar