måndag 9 februari 2009

Premiär!

Jaha, alla andra gör ju det..


Då var tanken att jag skulle starta en helt egen blogg med mina tankar, idéer, bilder och dagens mest intressanta (eller ointressanta) händelser.

Tanken är att det ska bli lite av en offentlig träningsdagbok, mest för mig själv för att kunna kolla tillbaka lite och för mina vänner och bekanta som intresserar sig av mitt liv och mina hästar. Jag uppskattar själv vänners bloggar som jag inte träffar varje dag men att endå kunna hänga med i deras "liv" lite är intressant.

Jag ska verkligen försöka att få lite kontinuitet i detta denna gången! (gud vet hur många ggr jag försööökt med liknande :D)

Jag kan varna för att jag är en smiley-abuser av värsta sorten! Tål du inte det - sluta läsa redan här och nu ;)

Sen vill jag också varna för att det mesta i mitt liv kretsar kring mitt yrke och stora passion: Hästar. Så även denna bloggen!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar