söndag 22 februari 2009

hård helg


Då är helgen redan slut.. känns som den precis börjat..

I fredags tolkade vi med Adam! det var skitskoj, har längtat hela vintern efter lite snö så vi kunde tolka lite! Jag o johanna, liza, hanna o Kimman satte fart ut mot vinterhagarna och kopplade på linorna efter adam. Han var toppad som vanligt och jag vet inte riktigt vem som tyckte det var mest kul, vi eller adam? :D

Lördag bar det sen av mot göteborg, härlig show och stämning! blev besviken på eurohorse-mässan bara.. var mkt samma saker i alla montrarna och spec billigt var det inte heller.. endå, tillbringade jag nästan mer tid där än inne på showen :p

Köpte dock bara två par strumpor, en tröja och ett set benlidor till mig själv.. var alla pengarna sen tog vägen har jag faktiskt ingen aning om :p
Vi fick köra hem två timmar tidigare än beräknat för det blev riktigt piss-väder. 4½ timme tog det att ta sig från gbg - hbg!

Dagen har tillbringats i soffan med laptopen och en sväng hos cissi för o lämna prylarna jag köpte till henne igår och för att se på dagens hoppningar från scandinavium på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar