torsdag 19 februari 2009

Skit-telefon



Var uppe på väla för nån timme sen och skulle ha en ny mobil då mitt abbonemang går ut nu snart.. Kommer hem glad i hågen över min nya läckra mobil och mitt headset som jag fick till SÅ FUNGERAR INTE SKITEN!

Den är aldeles bluddrig i skärmen och hänger sig i menyn, kul... 5 minuter gammal liksom. *suck*

Får väl åka upp där imorn, jäkla skit... är ju en bit o ligga o köra också. Ska fan ha kompensation.. *mutter*

Nåja, har iaf tränat för örn igår.. Gick riktigt bra med feriante, han har fått nån ny-start och blivit pigg som attans igen. Riktigt kul att han fått lite gnista igen! Vi tränade på övergångar skritt-trav-skritt och skänkelvikningar och dom har faktiskt blivit MKT bättre sen sist vi tränade (är ju ett tag sen)

Rio var duktig han också, Vi missuppfattar varandra i galopp-övergångarna från skritt bara så får jag inte in det rätt så blir det pannkaka.. Läxa till nästa vecka "bli mer nogrann och medveten - kontroll"

Idag skulle det blivit hoppträning för tina i hugossons ridhus.. men träningen blev inställd.. Trist, hade sett fram emot det riktigt mkt och hade planerat och förberett med transport osv..

Nya friska tag imorn! får försöka hinna med båda grabbarna imorn, nu fick dom ju lite ofrivillig vila idag och i helgen åker jag till skandinavium.. suck.. känns ibland som allt bara blir halvdant för att tiden inte räcker till...

kan man lägga in en ansökan om fler timmar på dygnet någonstans???

2 kommentarer:

  1. Jag tror tekniska prylar har något emot dig :P är det inte din kamera så är det din mobil och är det inte den mobilen så är det den nya mobilen -.-

    SvaraRadera
  2. Hahaha kan inte mer än hålla med LiZa....

    SvaraRadera