tisdag 10 februari 2009

*ulk*

Jaha, det blev ingen lång dag på Jobb idag.. Kom upp lite sent och stressade iväg till jobbet, gjorde vad jag skulle och sen började illamåendet.. Samma som igår, ulkningar vid ansträngning och mådde allmänt kass.

Tänkte att jag var hungrig och körde upp på macken för att köpa en bulle och slås av en stark rengöringsdoft när jag öppnar dörren - snabbt ut igen och försöka hålla kräk-reflexen under kontroll, snyggt o stå o spy utanför entrén, undrar vad Stefan hade sagt då ;) Det räcker väl med att Feriante drösslade ner hela entrén med jord i somras när han tyckte att prydnaderna i krukorna såg smaskiga ut.. Jord är iaf lätt att städa upp ;)

Satte mig i bilen i nästan 20 min för att ge det en chans att gå över men fick tillslut ge upp och köra hem... Jag vet vad ni tänker, och nej.. jag är inte gravid ;)

Hade verkligen sett framemot dagens ridpass på Rio för o få honom lite loss och träna på Örns tips sen i lördags, red ju inte igår heller pga illamåendet. Så Git får stå för hingst-motionerandet idag också och Feriante får väl vila om ingen är sugen på att ta sig an honom... Kan man annat än älska den lille fjanten? <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgAAasMcmlDAN9rU03h1oTFTaYPOQ4Rnnt5gWShyphenhyphenEAewiePGDA4SovIvG4DFU9y93JMFl3haGbY5jytKrDSDiBvXb9NtQhm1gw8Le8rPtYQesepgYW2SJjcBOiq35M0eOTO1rr9wyBEjW-B/s1600-h/DSC_0656.JPG">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar