måndag 16 februari 2009

hundbad♦



Idag har Jag o Milo varit hos Biggan och simmat igen! han var duktig idag och inga större missöden :) efter simningen delade jag o milo på en kebabsås-pasta :p

Satte pessoan på Rio idag, han var sååå fin.. ser fram emot att få dressyra lite ordentligt på honom imorn, har kommit till lite insikter på honom den senaste veckan och det ska bli intressant o se om mina teorier fungerar i praktiken :)

Feriante överaskade idag och var superfin, nästan läbbigt fin - det var som att åka tillbaka i tiden till när han var hingst.. Dock ganska så laddad och på tårna. Kanske pälssättningen har släppt lite?

Kom hem till en tom lägenhet idag.. Andreas var på bandy med sin pappa så har roat mig själv med mackor och brylé-pudding och Tv ^^ Ska åka o hämta honom snart om jag inte har snöat in totalt.. inte sugen på att ge mig ut på vägarna om det är glashalt dock.

Imorn kommer Ted och skor pållarna och sen kommer Lova o Sebbe o hälsar på vid 11 och ska rida lite på Licka. Skoj!


Längtar till sommaren!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar